can u read my pokerfejs?

Vad heter du? Anna Thea Gabrielle Boman
När är du född? 16/4 1990
Vilken skola går du på? Balderskolan
Vilket program/inriktning? Natur inrikting miljöö
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren!!
Brukar du sjunga i duschen? definitivt ja!!! var sjunger jag inte haha
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? finns typ ingen, sport är alltid roligast live!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? jag vet inte? haha skulle nog spara mycket men självklart använda det till nöjen typ resa osv
Vad är det bästa med julafton? Maten och kalle och julklapparna såklart haha
Vad får dig att slappna av? att ligga i sängen med ipoden på högsta volym
Tänker du ofta på sex? Haha hur ofta är ofta?
Är du mörkrädd? ja oftast
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? beror ju lite på men sällan efter 11
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min mamma har nog fått stå ut med flest arga anfall.....
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? egentligen ja, tänk så många som skulle må bättre, fast jag tror inte att det skulle funka
Bor du utomlands? jag bor i sverige?
Hur länge varade ditt längsta förhållande? typ 10 månader
Bråkar du och dina syskon ofta? nej, minns inte sist vi bråkade på riktigt
Läser du ofta böcker? har ju läst ut alla harry potter böcker så nej haha
Vad föredrar du för sorts filmer? romantiska komedier funkar i alla lägen!!!
Vad slösar du mest pengar på? typ nöjen
Vill du gifta dig? självklart, bara jag träffar drömprinsen så ;)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Bones är ju ruggigt braaa
Vilka husdjur har du haft innan? 2 kaniner, Maja och Pixi, sen hade jag ett marsvin som hette chico? haha
Var badar du helst? har aldrig provat bada i ett varmt turkost havsvatten på någon exotisk plats men jag antar att det skulle vara guld, men jag måste säga att josses vik i örviken slår det mesta ;)
Vad dricker du för alkohol? har aldrig varit någon drink expert, det är så jobbigt att köpa en massa ingridienser, blir oftast sprit och typ nån god juice och sprite
Vilka djur är du mest rädd för? känns inte som att jag träffar så många skräckinjagande djur, fast jag har haft många mardrömmar där jag blivit jagad av hajar!!
Vilken musikstil tycker du bäst om? jag är nog en ruggig allätare, allt som är braaa haha, just nu mest partymusik! man blir på ett sådant bra humööör
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, och lite espanol ;)
Gillar du att dansa? JA!! det är himla kul
Vad har du för klädstil?
snygg?! haha nej men jag vet inte, jag gillar den iaf :)
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? har inte funderat så mycket men det är nog en himla bra grej, är ju nte så ball att sitta bredvid någon som röker som en skorsten typ.....
Hur vig är du? på en skala mellan 1 och 10 typ minus 5 haha, jävligt ovig!!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten!!!!
Vilken är din favoritglass? gillar inte glass särskilt mycket egentligen.....men magnum glassarna är godaa
Vilket kaffe sörplar du helst? hatar kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? har haft nokia så länge jag kan minnas så jag slår ett slag för dom!
Vill du gå ner i vikt? nej jag trivs bra
Vad äter du helst när du ser på film? Cream cheese, pusss
Lever dina föräldrar tillsammans? jadå det gör dom :)
Har du tandläkarskräck? beror ju på vad man ska göra hos tandläkaren, det är väl inget jag ser fram emot direkt...
Är du en morgon eller kvällsmänniska? skulle nog säga att jag är en kvällsmänniska, det är mysigt att ligga vaken haha
Var är du född? på bb här i skell

Kommentarer
Postat av: Rickard

HAha du är ju ganska ny på krogen du va ju inte ens med näre inte var rökförbud så du vet ju inte hur jävligt det va :D

2009-01-08 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0