dagen efter.

hejjeee
gårkvällen var gryym
började tidigt med middag hemma hos erica vid halv 5
vi käkad tacos som var smarr smarrr!!
sen klockan halv 6 kom den stooora överraskningen haha, några tjejer i ericas klass hade fixat så att det skulle komma en tjej och ha ett litet dildoparty för oss, haha oharre så mycket grejer det fanns!!?
det var kulkulkuul
vid 8 strömmade folket in och vi dansade o spelade kort o allt vad man nu gör
sen for vi på station vid 11 typ
där fortsatte dansen, men vad hände egntligen med ljuset på dansgolvet haha
det var ju typ rök o skit konstig belysning så man såg inte en millimeter framför sig typ
läskigt!!!
men ja vi dansade hela natten, nästan iaf
tog ut jackan vid kvart i 2 kanske och somvanligt had ejag lyckats tappa bort alla?
ringde till dom både en och 2 gånger men ingen svarar så jag brjar en promenad mot max
kom sen på att jag har alles tröja så jag ringer honom, dom är utanför olles så jag springer dit!
går med dom på max, fick dumle av nattvandrarna och sen blev det maat
vid 3 tror vi att det är efterfest på edda hahahahaah, men ja nae så var inte fallet hmm
så vi går "hem" till fjällgatan 12 och chillar däär
danne kommer typ halv 4 med nudlar som han och solle äter upp
sen sömn, jag somnade på en sek
kändes dock som om jag sovit en sekund när danne väckte mig i morse vid 11
nu är jag så satans trött och ska lägga mig och vilaaaaa
men summa sumarum så var det jättekuul igår hehehe
nu sömn
bilder kommer väl typ sen, om jag orkar stiga upp nån gång mer idag(A)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0