dressed for sucess.

hallå
dagen gick snabbt och smidigt och slutade klockan 1 typ
träffade mamma på elisabet victoria där vi peovade klänningar, eller jag provade och mamma tittade haha
jag hittade en rååå fiiin, det blir nog den, tihi!!
sen for vi på ica o handlade och nu är jag hemma, sitter i sängen och tittar på made på mtv, det är en emo tjej som vill bli cheer leader, haha väldigt underhållande faktiskt, hon är sämst!
ska se top model sen och sedan måste jag tydligen hämta pappa
till middag blire TACOSSSSS, fan vad gott
sen ikväll blir det nog bara chill med lets dance osv =)

imorgon kaan det bli att åka snowboard, jag hoppaaaaas, men ja inte så ball om det är minus 18 grader kanske.....
vi får se
pusshej

Kommentarer
Postat av: agnes

Det får gå för den här gången, men om du ska åka snowboard kanske du har lite träningsvärk efter det ;)

2009-01-17 @ 00:48:17
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0