gött.

jadu allt jag säger är att jag aldrig ska bo på landet, närmare bestämt aldrig i hebbersfors
jag o josse körde låååångt bort och lååångt in i skogen och där, i slutet på en jävligt ödslig väg fanns det ju faktiskt ett hus haha
och där bodde matte
fattar inte att josse brukar köra dit själv mitt i natten typ
jag skulle kissa på mig!!!

vi var iaf hemma vid 7, då pluggade jag lite
sen fikade vi hemma hos erica
nu har jag just tittat på världens sjukaste program på femman
om en by nånstans däre fanns en man som hade typ träd till händer o fötter och en massa vårtor
helt seroöst det sjukaste jag sett!!!????
sen uppträdde han men andra som såg typ likadana ut, dom var typ som cirkusdjur
skit synd om dom, fyfan!!!

nu ska jag iaf läsa igenom historian en gång och sen sovaaa
pusshej

Kommentarer
Postat av: INGRID!!!!!!!!!!!!!! (HEBBERSBOENDE)

du din jävul, inge skitsack om hebbers!!!!11 blir förannad och lockar fram tårarna.......... var jag du skulle jag akta mig jäääävlig noga när jag spatserar fram på balder.. du vet hebberstrollet är jävligt dangerous......

2009-01-27 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0