happy new year

god morgon
även om klockan är typ 4 så känns det som morgon, denna dag har hittils intevarit värd alls
vaknade typ 2, åt frukost och städade sen har jag typ suttit här vi datorn
gårdagen blev lyckad haha, mycket roligt
dock hade jag himla ont i huvudet på slutet och min kjol gick sönder!!!

vi började iaf med middag här hos mig
lite uppdragslekar som my vann haha
sen for vi till grannhuset och chillade där
jag jossel danne anna m och sandra drog till klutmark vid typ halv 11
firade ett storslaget 12-slag där och dansade och hade trevligt
sen drog vi tillbaka til ljung där vi hängde in på småtimmarna, dock tror jag att jag sov mest haha
mitt huvud var inte okej!!!!
nu sitter jag och ser på ivanhoe, den är ju så dålig egentligen? hah
men jag måste som se den, hoppas alla haft en bra nyårsafton
pusshej
  
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0