kväll.

sådärja, nu är det visst bara een dag kvar på detta lov!!
fy så jobbigt!!
men vi har iaf ett chill schema så jag ska nog överleva!!
dock har jag ju inte gjort matte grejen som skulle vara gjord över lovet, fuck
men ja det ska säkert gå att styra upp haha

kvällen har iaf spenderats hos bella med tjejornaa
chips o dipp o morötter, smarrr
sedan har jag sett oth nu när jag kom hem, fan guds gåva till människan det dära programmet!!
imorrn ska jag upp klockan 10
träning klockan 1 sen får vi se vad som händer med dagen
njuta av ledighetens sista timmar haha
det har iaf varit ett king lov måste jag ju säga, gryyymt!!!

och såhär kul hade vi igår
  

birthdaygirl, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0