kyla och ryggont.

vääärldens kallaste dag idag tror jag!?
minns inte sist det var såhär kallt!! urs
hade somsagt en lektion  idag och fick skjuts hem av challe, TACK ♥
var hemma vid typ halv 11, tittade lite på tv osv
sen nu har jag dsuchat läääänge och mycket varmt, himla skönt!!!!!

nu sitter jag och kollar på oprah, varför är det inget vettigt på tv på dagarna?
jobbigt
mitt ben gör fortfarande superont, också min rygg eftersom att jag måste gå typ som om jag har något i rumpan, trust me det ser inte bra ut....!!!
inte ball

ikväll ska jag somsagt på hockeyyyy!!
skeå mot djurgården, he blir nog brao
pusshej

Kommentarer
Postat av: agnes

Anna om du glömt så har vi fotbollsträning idag klockan 8 på morön-skolan och det är ungefär om en halvtimma och jag hoppas vi ses där!

2009-01-15 @ 18:34:28
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skämta bah, de är klockan 7, men fortfarande om en halv timma ;)

2009-01-15 @ 18:35:42
Postat av: Lajsa-Bajsa

Och inte kom du förbi och sa hej heller! :(



Btw säg till när du vill prova balklänningarna! :)

2009-01-15 @ 21:49:37
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0