life is life.

hallååååå
gårdagen blev en mycket bra dag!!
jag bella o danne shoppade loss i umeå och åt rågod mat på kina rsturang
smarrigt
sen lysssnade vi på mega bra musik i bilen
var hemma vid halv 6 åt mat duschade och drog sedan ut på care där challe stod för festlieheter
det var himla trevligt faktiskt, vi kollade på let´s dance dansade och hade det allmänt trevligt
sedan skulle vi ut på olles, där var det mindre ball, vi skulle ha stannat på care jueeee
menja det blev ändå bättre och kvällen var helt okej
challan bjöd mig iaf på en smarrig drink, gud vad god den var, tack challeeee♥
slutade med att jag och alle promenerade hem, jag hade pumps vilket ju kanske inte var det smartaste men det gick haha
mina tår var dock förfrusna men dom tinade tillslut;)
somnade som en stock och vaknade typ 2 imorse, vad hände?!
sen är jag alltså fortfarande trött typ, helt sjukt, känns som att jag aldrig vaknat idag haha !!
nu ska jag ta tag i livet
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0