looking for the answer.

godafton
idag har jag varit hurtig!!
fotbollsträning mellan 1 och 2, cyklade dessutom dit och hem
sen nu ikväll var jag på friskis med josse josse o bella, det var jobbigt!
det var typ 200 pers i gympasalen, man hade ju ingen plats haha sjukt!!
men kul vare iaf
annars har jag inte alls gjort så mycket idag, erica kom hit en stund och sen for jag till josse o tittade på bilder från deras thailands resa, jag vill också till thailand!!!!!!!!

imorgon är leken slut och skolan börjar om
7 långa veckor till sportlovet sen bär det utförs!!! studenten here we gooooooo
tur att jag börjar typ 12 imorrn, kändes ju himla skönt med lite mjukstart haha
nu sömn
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0