roadtrip.

vilken dag
en lektion sen gick vi på stan o bokade balfrisör tiderrr
sjukt men sant haha
jag o josse fick samtidigt, väldigt coolt meheh

kvällen ska spenderas med plugg
men först bir det roadtrip till okända trakter
det är nämligen så att josefines boyfriend bor i skogen
hon har glömt nån bok där så jag ska följa henne o hämta, kan bli spännande haha

just nu sitter jag och kollar på that 70 show hahaha
det är kul haha
har käkat kladdkaka också, smarr
kan behövas då det blir palt til middag, var ej så sugen........

tisdag imorrn, hoppas att denna vecka går fort som fan!
pusshej

tur att hon finns och hänger med mig i balderskolans korridorer!
pusshej

Kommentarer
Postat av: c

Alltså är du söt eller?

Kommer bli tomt då vi tar studenten snyft :*

2009-01-26 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0