today.

dagen började med att challe kommer in i mitt rum och vill att jag ska fixa hennes håår inför en spännande grej
haha självklart gör jag det!
sedan blev det frukost och iväg på träning, det var jobbigt, min kondis är på gränsen till pinsam!!
hemma åt jag ett päron,duschade och satte mig för att göra min matteuppgift, vart så trött bara genom att slå upp den där boken så jag lade mig i sängen och läste/sov istället
har nyss käkat middag, 3 rätters vilket är fam bomans nya tradition, 3rätters middag varje söndag, det är GOTT!!
klockan 7 blir det gympa med erica josse och josse tror jag, mycket bra!

måndag imorgon, känns inte överdrivet jobbigt, börjar typ 10 har 2 lektioner plus lunch och slutar typ 1
MITT SCHEMAAAAAAAAAAAAa!!!!!!!

önskar med hela mitt hjärta att det vore sommar, livet blir så mycket lättare då! ´det inbillar jag mig iaf haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0