twice.

hallå
dagen har varit bra
skola sen vare en liten återträff med luciagänget, dock saknades 2!
vi sjöng på torget och dansade ut julen haha
sen vare såklart mat, smörgåstårta smarrrrrr
var väl hemma vid halv 8
drog sedan ut till annam i kåge där jag o josse och hon såg twilight!!
andra gången fr mig första för som
vi var alla sålda på edward cullen hehe, dock hatar jag att hon andas som att hon är superkåt typ i hela filmen!!?
fast ja hon kanske är det, han är ju himla fräsch somsagt haha!!
nu sömn för att orka med morgondagen! min längsta dag går typ till fyra tror jag, illa!!!



sen så fick vi ju ett såntdär hemskt meddelande idag igen
börjar vara illa när det hänt så många gånger att det nästan känns vanligt!?
hur som helst så går tankarna till familj och vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG BOR I BOVIKEN

2009-01-14 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0