listigt.

1. Hur gammal är du om fem år?
23 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
challan
3. Hur lång är du?
161.5 stolta centimetrar
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
såg film om Martin Luther idag på historian
5. Vem ringde du senast?
Erica
6. Vem ringde dig senast?
Erica
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Vi gör så"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, är himla trevligt att babbla haha, fast det beror ju lite på vem man ska prata med..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Giftaa
10. När såg du senast din mamma?
Ehm minns inte om jag såg henne i morse? annars igårkväll haha
11. Vilken ögonfärg har du?
blåååå
12. När vaknade du i dag?
väckren står på 06.30 as usual
13. Vilken är din favoritjulsång?
dom flesta är väl fina, men typ stilla natt
14. Vilken är din favoritplats?
minn säng en lördagmorgon, mmmmmmmmmmmm
15. Vilken plats föredrar du minst?
HISSAR!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
helt äligt har jag ingen som  helst aning, men det känns spännande
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
typ det mesta haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
sist jag skrattade så jag typ grät var i lördags då jag och erica läste högt och spelade med när vi såg oth hahahahah, vi var trötta vilket säkert bidrog.......
19. Hur stor är din säng?
alldeles för liten
20. Har du stationär eller bärbar dator?
BÄRBAR! hehe fast det finns ju en stationär i huset också
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 fast jag sover bara med 1
23. Har många län har du bott i?
1 här alltsååå
24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfotaa
26. Är du social?
jag tror det, vill iaf tro att jag är det haha
27. Vilken är din favoritglass?
är ingen glassätare men ja, cornetto citron är djuriskt goood!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
klddkaka med after-eight
29. Tycker du om kinamat?
jag säger bara friterad kyckling i currysås,SMARR!!
30. Tycker du om kaffe?
urs nej
31. Vad dricker du till frukost?
mjölk eller nyponsoppaaa
32. Sover du på någon särskild sida?
typ vänster
33. Kan du spela poker?
nej, poker är inte alls min grej? har aldrig förstått meningen.....
34. Tycker du om att mysa/kela?
definitivt, kramas är nog det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska?
va? jag fattar inte frågan
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
känner typ hur många som helst haha, men min granne Linn, challes båda bröder, min farfar fast han är ju död men ja....
37. Vill du ha barn?
jag tror det, inte just nu dock!!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej intepå riktigt
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och roliga saker
42. Äger du dyrbara smycken?
nja ja kanske några väldigt få
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
one tree hill!!
44. Kan du rulla med tungan?
yesbox
45. Vem är den roligaste människan du känner?
haha jag vet inte, jag känner många roliga
46. Sover du med gosedjur?
nej har jag aldrig gjort
47. Vad har du för ringsignal?
pokerfeeejjjss
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
inte i min garderob direkt men i nån låda i förrådet finns dom bevarade
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min hjärtkudde,hähä
50. Flirtar du mycket?
haha nja nej!
51. Kan du byta olja på bilen?
nja jag skulle nog fråga pappa innan jag gjorde något!!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nepp
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Twilight, LÄS DEN!
54. Läser du dagstidningen?
norran måste ju läsas
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
näpp
56. Dansar du i bilen?
haha nej men sjunger högt om jag är själv haha
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm
58. När var du i kyrkan senast?
var ju i landskyrkan med luciorna på luciaa
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
bjöörn
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
var ju faktisk på gotland o tältade i 10 dagarrr, 2 gånger dessutom!!


ja då vet ni haha
nu bär det snart iväg till skolan för baldeershowen mötee
funderar på att gå?
pusshej

Kommentarer
Postat av: challan

klart jag sminkar dig älskling (L)



haha ses imorron at school



love

2009-01-22 @ 22:18:38
URL: http://challans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0