you make me wanna lala.

hej och typ god morgon!
gårkvällen/natten var mycket trevlig
det blev fest hemma hos erica, och den innehöll det mesta
mycket trevliga människor, god dricka, hockey, dans, mycket mat mest KORV! haha
vi hann med at promenera till statoil, en promenad som kunde ha slutat mycket illa
jag hade nog de halkigaste skorna everr och kombinationen av extremt halkiga skor plus den branta backen och ett helt gäng halvfulla människor som skulle åka ner snabbt som attan kunde ha slutat mycket mycket illa haha
men turen var med oss och alla överlevde!! TUR
kvällen fortsatte med  jvm matchen, dock kan jag väl inte säga att jag var speciellt intresserad......
några av oss gav upp då de började förlora och spelade poker istället
Jonas och Alle gav mig en grundlig lektion om livet som pokerspelare så nu vet jag allt
tror dock inte att en pokerkarriär är något jag bör satsa på verkar extremt komplicerat...!?

det var som ett enda stort slumberparty på fjällgatan 12 och imorse vaknade jag av tobbes vackra stämma
bakisstatusen var väldigt olika, medan några mådde bara bra ville andra helst hugga av sig huvudet, killarna ville helst av allt ha skrov
hur kan man vakna och vara sugen på skrov??jag är glad att jag är tjej, 2 rostade mackor med kaviar räcker gott och väl... haha

  
  
  

och såhär vackra var vi imorse.....
 

pusshej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0