think.

ännu en seeeg dag på jobbet
jag är trött av att göra ingenting!?
hade middagsbesök idag vi åt tacos och pratade om framtiden
mycket spännande!
fick studentkatalogen men nog fan har jag fått den mest utvecklingsstörda i sverige?
det var fel i typ halva katalogen
halva balderskolan kom 2  ggr istället för delar av kaplan och atorp
kiss!!

sen har det hänt IGEN
jag sitter med ett oboy paket i handen tar en sked och tänker
"jag ska bara smaka lite, bara några skedar"
5 min senare sitter jag fortfarande kvar och ar ätit typ halva paketet
OBOY ÄR KNARK!!!!!


annars sitter jag mest vaken för att min bror ska ringa från hultsfred
där står han och ska se kings of leon LIVE
jag är SÅ avundsjuk, men ja ett telefonsamtal är nästan lika bra eller??

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

så var det för mig med!

2009-07-13 @ 14:08:50
URL: http://christianhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0