I´ll follow you until you love me.

tjaa
igår var det fotbolldags i boviken
tjejerna mot killarna och nog vann vi tjejer nog
vi var bra
kvällen hade även inslag av volleyboll och grillning
korv och marchmallows? OCH en gitarr
mkt trevligt rent utsagt

idag har jag inte gjort mkt
vaknade vid 11
for ut tillstugan vid 12 där solade vi till typ halv 4
sen hem åt mat sov lite
sen  nu kom jag just hem från fotbollen
en riktig söndag
men ja till veckan blir det andra bullar
jag är alltså ledig 1 enda fjuttig dag
annars äre jobbjobb
men jag gillar ju pengar så man får tänka positivt

ikväll alltså nu ska jag ta tag i att säda mitt rum
det ser rent för jvligt ut vill jag lova
sen blire att sovaaa
pusshej
och ps bra väder i veckan=KOM OCH HÄLSA PÅ PÅ VITBERGS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0