midsommardagen.

ja
jag vet att jag suger apa på att uppdatera
men jag jobbar o sliter
igår jobbade vi verkligen hårt...................

hur som helst så var jag ju på lanternan i torsdags
det var kulkul
dock hade jag INGEN röst kvar
jag skyller på krutov

och igår firades midsommar ute i min stuga
det var mycket trevligt
surströmming,kubb,kort,prat,mygg,tv spel och grillning vid havet
att vakna imorse var dock mindre kul
hela huset stank apa(=sur surströmming)
vi vdrade och städade och tillslut blev det braaa

i helgen är jag ledig
mkt skönt jag ska njuuta till veckan blire ng fullt upp
ryktet säger att fin vädret äntligen är på g
HURRA
no more fleece tröja vid poolen
jag längtar

ikväll blir de beach fotboll i boviken
nu DUSCHEN
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0