no broken hearted girl.

god afton
ännu en arbetsdag på vitbergs är till ända
det har vart bra idaag sol o varmt
glada människor massor av pommeslådor

ikväll jobbar ty alla mina vänner så ja
jag har kommit fram till att jag ska ut och springa!!!!?
hur nu det ska gå till haha hmm

imorgon är jag ledig!! och det är resten av gänget också
och då bra väder utlovas så blire bad för hela slanten imorrn
HURRA
kan ju vara bra att sola i bikini man får ju inte dom snyggaste linjerna av arbetskläderna om man säger så
sen har jag typ bränt ansiktet idag, det steker!

jaja på med löparskorna somsagt!!!
må jag då överlevaaaa

och för 2 veckoor sen hade jag såhär kul

Kommentarer
Postat av: anna

boviksbadet imorn va :D?

2009-06-23 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0