spannen.

hejhej
jag vet att jag är sämst i världen på att uppdatera these days
men ja jag har som så mkt annat att göra att jag rent inte pallarrr
menja vi lever ju som loppan nu i 2 veckor
utklädda på skolan,kastar vatten och lever rövare
  
det är kul!!

i tisdags hade vi beachparty i boviken
dels på själva havsbadet o sen i fridas stuga
världens största stuga typ,tror inte ens att man får kalla ett sånt hus för stuga.....
det var iaf hur ball som helst!
  

  

ja och igår for vi till holmön och sov över tills idag
vi hade superskoj
lekar o annat trevligt
imorse när vi vaknade var det typ storm
både strömmen och vattnet på ön var av
färjan gick inte, VI VAR FAST
men som tur var ordnade sig alltoch vi fick fara hem
båten hem var dock ett äventyp
huuuur höga vågor som helst
JAG SKÄMTAR iINTE!!
det var typ 7 st som spydde
inte jag men ja haha
det var spännande

nu ska jag äta lite mat sen sova
måste ju orka med resten av dena helg
peppar inför naturfest igen imorrn
sen klassfest på lördag
LIVET ÄR UNDERBART
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0