det går bra nu.

hejhej
först av allt ska vi säga GRATTIS till världens bästa josefine som fyller 19 idaaag
HURRAAAA!!!!

jag har i alla fall haft en braaa helg!!
i fredags vare somsagt firande av daniel anderssons födelsedag med fest på bilbolaget sen station
det blev dock lugnt för min egen del och min kära far hämtade mig vid typ 1men jag hade kul=)
danne fick en finfin present!!


helt enkelt en bra kväll!!

sen vare upp tidigt igår morse för att göra hogskolepproveet
det gick väl sidådär haha men ja det var ju som det var
igårkväll myste vi hos josse l med badtunna och chips+ så ska det låta
och mycket trevligheter under kvällen hihi

nu har jag just avnjutit en god middag och ska verkligen göra ingenting
borde nog gå och sova typ nu haha
nej men det blir en tidig kväll!!! sömn är välbehövligt känner jag!!
har förövrigt ångest inför veckan och historiaarbetet
men jag känner på mig att det kommer lösa sig ändå, somsagt
DET GÅR BRA NU
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0