idag är jag ledig.

 

Du heter:

AnnaBoman

Smeknamn:

anna är ju kanske inte världens bästa smeknamns namn så jag har inget direkt smeknamn
sen jag började gymnasiet har jag dock fått heta annaboman mesta tiden

Låt som du lyssnar på när du är ledsen:

hmm jag vet inte typ hjärterdams sista sång med lassee 

Beroende av:

choklad är min last i livet! sen mina kompisar osv :) utan dom skulle det ju inte vara så ball 

Vem behöver du mest just nu:

nån som kan skriva ett historia arbete åt mig, nån frivillig? 

Vad tror folk om dig?

haha hmmm skulle nog tro att folk tror att jag är en nörd eller typ pluggar jämt

Stämmer det?

haha typ? fast nae jag gör ju faktiskt annat tro det eller ej ;)

Vad får du oftast komplimanger för?

ingen aning, att jag är snäll kanske, det är ju en bra grej:)

Vad säger du för att imponera på någon?

jag gör gäddan,folk brukar bli impade HAHA

Hur imponerar man på dig?

genom att vara sig själv och liksom ha ngt att komma med

Brukar du skratta för dig själv?

jamen oja,varje dag typ

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

tack så mycket,jadå klart vi gör=)

Var bor du?

skellefteå på morön

Trivs du där?

det gör jag faktiskt,mycket bra!

Äger du några converse?

njae eller inga riktiga men ett par fejk hehe dom duger

Sprit, cider, vin eller öl?

öl går ju bort, vin funkar i krig dom andra 2 tar jag gärna!

Brukar du bli för full?

brukar och brukar, det har väl hänt nån gång....

Vad har du för mobiloperatör?

Halebop

Är du allergisk mot något?

pollen

Nästa mål i ditt liv?

ta studenten!! sen förhoppningsvis se mig omkring

Hur svarar du i mobilen?

hej det är anna, eller bara hejhej

Vem ringde du senast?

jossan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

"kom till mig halv 9 så far vi" typ

Antal timmar sömn inatt?

typ 8.5

Sov du ensam?

jo

Brukar du komma i tid?

alltid haha, hellre 10min för tidigt än försent är nog mitt motto...

När mår du bra?

oftast!

När blev du fotad senast?

i måndags kanske, min bror snodde min kameraaa

Hur känner du dig nu?

gruvar mig inför att ta tag i historian.....

Vanligast färg på dina kläder?

jag vet inte, jag blandar haha men ja svart o vitt o grått har funkat bra i vinter

Vad tycker du om fötter?

dom är ju bra, jag känner inget som helst äckel mot fötter

Vad saknar du?

värme

Hade du en bra kväll igår?

oja,fika o greys hos erica

Favoritdryck på morgonen?

mjölk

Rakar du benen?

jo,lite mer sällan nu på vintern kanske men, man bör väl hålla efter lite kanske

När brukar du oftast gå och lägga dig?

typ efter 11 nån gång

Är du blyg?

nej

Sysslar du med någon idrott?

fotbolll

Vill du hellre ha mail än brev?

finns det nån som skriver brev nuförtiden? ring mig bara

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

typ ja!

Har du spytt offentligt?

har hänt ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?

haha hmmm gissa

Är du nöjd med ditt liv?

man ska inte klaga

Är du bortskämd?

jag vet att alla mina vänner tycker det så jag säger ja, fast jag nekar!!

Vad gör du imorgon?

fredaaag!! skola sen ska vi fira danne som fyllt 19,tjoho

Vad är det värsta du vet?

död

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?

oj,väldigt olika men ja kanske kring 200

Vad längtar du till?

STUDENTEN!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?

JA!

Vad använder du för shampoo?

goldwell ngt

Vad är det finaste du fått?

världens bästa kompisar, sen måste jag ju säga att tavlan som jossan målat är bland de finare presenterna jag fått:)

En speciell dag du minns?

det finns sååå många

Hur gammal är du?

18 årr

Tycker du om någon just nu?

oja:)

Om fem månader?

urs ja vem vet, hoppas att jag styrt upp ngt

Du samlar på?

roliga dagar

Gröna eller röda äpplen?

inget av dom, päron är mer min grej

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

erica eller jossan

Gillar du golf?

nej

Vilken tid gick du upp idag?

halv 10

Har du sovit i din egna säng inatt?

yepp

Har du strumpor på dig nu?

haha ja

Är det okej att gråta?

jamen oja

När grät du senast?

du det minns jag faktiskt inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

först skulle jag köpa nya kläder, töntigt men jag har seriöst inte ett sommarplagg haha
sen skulle jag nog spara och resa osvosv

Bär du glasögon eller linser?

nepp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

onej, jag äger då typ noll och jag mår bra

När går du upp ur sängen en helgmorgon?

vid 11 typ

Har du piercing?

öronen

Vill du gifta dig?

om jag hittar nån som vill ställa upp så JA

Vill du ha barn?

inte just nu nej, men säker ngn gång

Solar du ofta?

senast idag, det börjar vara varmt i solen, tjohooo

Är du bra på att laga mat?

haha pinsamt dålig....

Är du flygrädd?

nja ja jo lite kanske,jag gruvar mig före men väl i luften brukar det gå bra!

Hur vig är du?

INTE alls

Är du musikalisk?

jamen jo det funkar

Vad dricker du helst när du är törstig?

VATTEN

Vilken är din favoritglass?

Magnum strawberry white

Tror du på ett liv efter döden?

jag håller då tummarna

Tycker du om sushi?

aldrig smakat!

Vad äter du helst när du ser på film?

vad som bjuds, men ja godis är gott och chips

Bor dina föräldrar tillsammans?

jajamen

Har du tandläkarskräck?

nja nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska?

typ båda

Vilken ögonfärg har du?

blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns?

jag tror faktiskt inte det,fast jo en gång kanske

Biter du på naglarna?

hm, jo.....

Röker du?

nae inte direkt

Hur ofta tränar/motionerar du?

vi tränar ju faktiskt 4 gånger fotboll nu för tiden haha herreguud
fast ja 2-3 skulle jag väl säga

Senaste låt du hörde?

forever-chris brown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0