long day.

steg alltså upp klockan 7 i morse för att fara iväg o simma på edda!
det var himla skönt, jobbigt vare också haha
sen duschade jag osv innan jag drog en sväng på stan, noppade mina ögonbryn på make-up store
råvärt, det kostar bara 80kr och blev supersniggt!!!
sen skolan i en timme, fast egentligen typ en kvart för ja vi hade eget arbete osv så ni vet ju hur det brukar gå
sen har v jobbat med baldershowen mellan 3 och 5
challan råkade få med sig min cykelnyckel så mamma fick komma o hämta på nordanåå
nu har jag just käkat och ska sätta mig med berget av historia läxor och engelska läxor
BALL?!

men ikväll ska jag iaf se twilight som jag lyckats ladda hem i bra kvalla
HURRA
undrar på riktigt om det finns vampyrer i verkligheten.........
dock tvivlar jag!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0