slutkörd.

okej gårkvällen spenderades i ursviken
vi myste och såg tv, stockholm boggie osv!
en lugn kväll behövdes
imorse var det nämligen min väckare som ringde klockan 07.00
klockan 8 bar det av på cykel med 2 väskor och 3 påsar fyllda med grejer till nordanååå
vi jobabr ju alltså för fullt i helgen med våran beryktade baldershow!
KOM OCH KOLLA ALLA SOM BOR I SKELLL
efter dagens övning känns det äntligen som att det kommer blir något, och BRA dessutom!!
jag taggar
vad som är sämre är att jag typ är halvsjuk, vilket ju verkligen inte får skeee
jag MÅSTE vara frisk!!

ikväll ska jag iaf nu först äta surströmming till middag!!!!
så jäääääävla gott!!!!!!!
sen blir det mys hos josse med en massa godsaker och melodifestivalen! =)
kan ej gå fel!

grattis också till jonna som fyller 19 år idaaag, puss
pusshejjj

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

När är baldershowen?

måste ju komma och se den :D

2009-03-15 @ 00:35:17
URL: http://nyleen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0