spannen.

1. Vad heter du? AnnaBoman
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Anna är ju som mitt namn,fast Thea hade varit tufft
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Dom hade ju då tänkt döpa mig till just Thea fast det fick bli mitt andra namn istället...
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Morön, Hedesbyn om man ska vara petig
7. Bott utomlands? Not yet, föroppningsvis nån gång innan jag dör
8. Flyttat antal gånger? Aldrig, eller ja typ då jag var 5 månader men he gills inte ;)
9. Vart skulle du vilja bo? Jag är himla nöjd, fast lite närmare stan skulle vara skönt hehe, eller nån heeelt annan stans, typ Kina skulle ju vara coolt

10. Vilken skolklass? NV3A, kanoners

11. Vad vill du bli när du blir äldre? kan alla bara sluta fråga den frågan? hur ska jag kunna veta haha

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 162 typ........ host host
2. Hur mycket väger du? 55 kilo muskler ;) 
3. Hårfärg och frisyr? jamen typ brunt nurå, skulle väl säga att jag har en tråkig lång page typ?
4. Ögonfärg? Bluee
5. Mest nöjd med? hm, jag vet inte, men jag är rätt nöjd över huvud taget haha, kanske benen? och mina ögon kan vara rätt snygga ibland 
6. Minst nöjd med? min dubbelhaka som ju typ finns öven om jag skulle väga 30 kilo haha
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? nae, eller solisar om det är väder för sådant ;)
9. Har du några piercingar/tatueringar? öronen

FAVORITER

1. Filmer? Forest Gump, 40 year old virgin, och typ Anastasia haha
2. Låtar? Finns en låt jag aldrig blir less på, Hjärterdams sista sång med Lars Winnerbäck
3. Årstider? SOMMAR
4. Mat/dryck? oboy och det där goda vi åt i Umeå, ja kan inte slöppa hur got det var haha, pappas gorgonzola kyckling skulle jag aldrig tacka nej till heller!!
5. Djur? hundar
6. Färg? jag vet inte, typ svart kanske, rolig jag är haha, men det är alltid snyggt!!
7. Parfym? Alltså Hugo Boss killparfymen luktar verkligen smarrrrr
9. Ämne i skolan? just nu INGET, men ja alltså nörd som jag är säger jag typ matte? det är som avkopplande på ngt sätt
10. Sysselsättning?  mysa med kompisarna

DITT RUM

1. Stort, litet eller mittemellan? pytte litet
2. Vilken färg på tapeterna? vita med lite silver grejs
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? svart och lila typ
4. Vad vill du ändra där inne? mitt snetak är hatat!! sen en större säng skulle vara guld
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? yes
b) Video/dvd? båda i samma uknow
c) Dator? yes

d) Stereo? jajje
e) Telefon? japp
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? jag ser en bilväg och nyponvägen, lite träd osv haha
7. Vad gör du oftast i ditt rum? sover, dator och typ sminkar mig o klär mig osv
8. Favoritpryl i rummet? datorn hehe och min plattång!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0