take me back.

HEJHEJ
jag är hemma(tyvärr) och har överlevt helgen!!
vi har haft grymt roligt, precis som väntat, MVG till dessa dagar
jag vet att ingen kommer orka läsa en lååååång beskrivning av allt som hände utan sammanfattningsvis kan man säga att vi hade BALLLLLLL
fredagen var king, vi var på extreme
jag mådde väl sisådär och bussresan dit kunde ha gått riktigt illa MEN
det blev bättre och vi fick sjuga kareoke och massa annat haha
vi slog vad och alla tog sig an uppgiften, särkilt josse lundberg, guldmedalj till dig!!
slafs slafs...................
och en lördagkväll i umeå som 18 åring finns det inte så mycket att göra
men vi hade ju varandra och varsin sjua vilket ju inte kan gå fel


konsten att välja rätt kläder

tjolahopp

josse x 2

anna x 2

vi höll god min

men egentligen var det inte godare än såhär...........

vi trivdes bra på scenen

men allra bäst var vi på dansgolvet


på morgonen mådde vi förvånandsvärt bra och vi drog på stan
VÄRLDENS suraste busstant fick vi dock möta, visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta!?
efter dagen hade vi iaf handlat snygga kläder:

haha

sen åt vi världens godaste mat

fan att det är över
GIVET att det ska göras om iaf!!

imorgon är det måndag men ingen skola
dock ska jag jobba mån tis ons och torsdag!!
lite halv tungt men PENGARRRR tjoho
kom och bada på edda och hälsa på mig!!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Awesome math

knallast ÄR ALLTID ballast! right?

2009-03-01 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0