password.

jag började fundera över hur himla många lösenord man har till olika grejer på internet
typ hit till bloggen,msn,facebook osvosv
och ALLA mina är fan helt störda egentligen
det finns liksom ingen logik,hur tänkte jag när jag satt och försökte komma på dom?!
vill typ skriva ner några så ni kan få se hur sjuka dom är fast ja det går ju som inte men ni  fattar
haha,stört
sen är ju frågan hur man kommer ihåg dom också
men jag har ett ruggigt minne faktiskt!!
samma gäller mobilnummer
jag kan ju typ alla utantill!! bra jobbat!

ja ikv har jag ju iaf tränat och sen avr vi hos bello och kollade på melodifestivalen
eller ja förlåt EUROVISION
endel länder är ju verkligen konstiga? fast sverige suger ju också i år så.....ja

peppar inför imorgon
bara ett biologiprov som står ivägen för min annars ganska fina dag
middag på stan + bio med mor(som bjuder ofcourse)
änglar och demoneer,HURRA! lätt bästa boke jag läst typ
okej efter harry p och twilight hehe
menmen jag e taggad!!!!

nu ska jag läsa igenom biologin en gång sen sovaaa
pusshej


Kommentarer
Postat av: agge

Snygga brudar!

2009-05-13 @ 13:52:46
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0