vad är klockan?

det har vart en konstig morgon
jag vaknade klockan 8 av att väckaren ringde (trodde jag)
då visar det sig att klockan bara är sju då jag stigit upp, min klocka måste ha ställt om sig på ngt sätt
min bror kliver upp klockan 8 men han tror att klockan är 7
kommer inspringande i mitt rum klockan 9 och skriker
VAD ÄR KLOCKAN
jag sa att den var 9
han kollar då på min klocka som står på 10( den är ju mystiskt omställd)
jag försöker förklara men han fattar ingenting, är klockan 8 eller 9 eller 10 hahah
ja det var väldigt komiskt iaf
förutom att han blev arg att jag inte väck honom tidigare men trust me
jag försökte!!! han sover ju som en jävla stock

aja jag har bara 2 lektioner idag
vädret är braaa
idag äre MINDRE än en månad till studenten
och om en vecka far jag till kretaaaaaaaaaaaa
livet känns hel ok faktiskt
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0