vi är på g.

jag har packat
iaf nästan klart
allt utom neccessären hihi
guuuud jag längtar, solen o värmen nu kommer viii :D
dock har vi en natt som ska överlevas på arlanda först, det kändes mindre ball
men vad gör man inte

ikv har jag iaf tränat med favorit mbk!!
jag missar ju seriepremiären vilket suger
men ja dom ska nog klara sig hihi

för övrigt gjorde jag MITT SISTA PROV PÅ GYMNASIET
sinnesjukt??! nu har jag liksom gjort allt som står i min makt
HJÄLP!!
sen är det alltså exakt endast 3 veckor till balen
och studenten
HJÄÄÄLP
menja jag är som taggad, det måste ju bara bli bra!

sen vill jag att alla håller tumamrna för min flygresa
ja,jag är flygrädd
men ja somsagt
HÅLL TUMMAR OCH TÅR
pusshej

Kommentarer
Postat av: bröm

Hahah ja verkligen!



Ha det så kul därborta men var försiktiga, vill inte att ni ska dö där borta :( Sola åt mig och be ett par böner att jag får jobba med dig i sommar. KISS

2009-05-19 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0