att sova är fan det bästa jag vet.

fattar inte att jag är så fruktansvärt bra på att sova,hade rent ställt väckarn imorse för att kliva upp och få ngt vettigt gjort,men när veckarn ringde vid halv 9 och jg steg upp och insåg att det regnade och var världens sämsta väder bestämde jag mig för att återgå till min sköna säng,BRA VAL
idag ska jag få lite massage,skööönt,min nacke är inte okej nånstans! sen måste jag studera och typ börja packa!!?!??!?!?!

annars så varju filmen skitbra igår,2012 gå och se den!! SPANNEN!

 


Kommentarer
Postat av: jonatan

hahah vackert marran!

2009-11-17 @ 05:48:34
URL: http://somehoursahead.blogg.se/
Postat av: jos

och det dar kandes ju som hundratusen ar sedan

2009-11-18 @ 01:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0