I know I can dance.

hallååå
dagen har varit ett evigt springande,jag ahr sprungit runt på stan som en idiot för att handla en massa småsaker inför min resa och endel annat,julklappar etc! sen vidare till ulf min nack massör,gud vad han gör illa mig men oj så skönt det känns efteråt,mmmmmmm
kvällen har spenderats med josse och vi har gått broarna i regnet,fick panik när vi inte kom på vad hon i how i met your mother hette,alltså inte lily utan den andra,vi funderade seriöst i typ en halv timme innan vi var tvugna att ringa matte,ROBIN heter hon ju iaf,såklart!!

imorrn åker jag till arbetsförmedlingen,lunch med mamma och sen ska jag åka med far och se på min mammas kör,hon är ju så glad att hon ska få sjunga och visa så man måste ju ställa upp haha,jag tror hon kommer vara superduktig!!

nu ska jag se färdigt so you think you can dance,åh varför började man inte dansa,och då menar jag inte sån dans som utövas mellan 00.00-02.00 på dansgolvet.............även om jag klarar av den alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0