jag grät,och vi kysstes,fast jag borde bett dig gå.

BU
imorse vaknade jag och mådde inte braa,ont i kroppen och huvudet och min arm
svinsprutan är boven!! så jag somnade om och har gått omkring här hemma som en zombie idag
men nu mår jag lite bättre,och min dator är hemmaaaaa,kärlek♥

imorrn äre fredag och som det ser ut nu är det jag och monica mot världen,guld!!

sen är det alltså 15 dagar tills jag far,15 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!

det är ju inget,jag tror jag bajsar på mig,fast jag peppar till tusen

pusshej


Kommentarer
Postat av: challe

JAg saknar dig!!!!!!! kommer hem lördag då kanske vi hinner ses en snabbis!!! gullunge <3

2009-11-13 @ 13:49:18
URL: http://clott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0