nu börjar det.

mitt liv just nu? det är konstigt,jag vet inte ens om jag är nervös,jag tror inte jag har fattat att jag duschat här hemma för sista gången på länge,att jag inte kommer träffa kompisarna på länge,att jag inte ska ramla in på  ica för att handla godis inför en fredagkväll i soffan på lännge osvosv
men det känns bra ändå,jag är nyfiken på allt som ska hända!!
älskar alla mina kompisar så mycket att det gör nästan lite ont,tur som fan för internet och mobiltelefoner!!
men vi ses ju snart igen!♥


och till alla lucior,FELÅÅÅÅT,att jag inte kan vara med,känns supersuper tråkigt,men jag lovar att sjunga i sälen istället! fika mitt fika osvosv och hälsa mats!!!

sen vet jag ju inte när jag kommer ha internet,men jag lovar att uppdatera så fort jag får chansen! så kolla in här nu i vinter,det kommer bli en mycket spännande blogg vill jag lova!!!!!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Lotte

jag har allt fällt några tårar. känns typ overkligt att du ska åka, kommer sakna dig så mycket!!

tack för att du är världens bästa

älskar dig <3

2009-11-26 @ 22:56:45
Postat av: Erica

Jag kommer sakna dej anna, saknar dej redan! Men ha de så jättekul därborta och lev livet!!! Vi ses ju snart :) Du vet att jag alltid finns här och att du kan ringa när som helst.

Älskar dej, pussar och kramar <3

2009-11-27 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0