saturday morning.

HELLÅ
dagen har,HÖR OCH HÄPNA,spenderats på stan
KRÄKS är fan vad jag gör på denna jävla stad,jag kan seriöst varenda klädesplagg snart,jag vill gråta

men igår fick jag iaf världens finaste present som kommer förgylla varje morgon i sälen
TACK MONICA♥ det var en magisk mugg hihi

ikväll ska jag sitta barnvakt med erica,känns väldigt mysigt faktiskt,jag vill spela ett roligt spel,eller kanske rita även om både jag och erica befinner oss på en sjuårings nivå när det gäller att teckna men det är ju kul att försöka iaf haha

sen kanske vi kan se nån mysig tecknad gullig film,svanprinsessan är en film jag saknar,eller kanske alladin!!? ja jag peppar iaf det blir bra

 

annars älskar jag melissa horn,kan inte fatta att jag itne är i pite idag och ser henne,jag vill nästan gråta,men vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0