som en ny qinna.

11.00 frisören-klippt av mitt hår
14.00-ulf masserade min nacke,jag  mår prima
19.30-josseb färgade min utväxt
snacka om att vara som nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,det känns bra!
även om håret känns lite kort,men så är det ju alltid,det växer ju ut,sakta men säkert

nu börjar det fasen närma sig,endast fyra nättter kvar i min säng i mitt rum här på stafett
men det känns så himla kuuuul!!!
imorrn måste jag åka förbi min kära  mormor och farmor,önska dom god jul gott nytt år osvosvosv
och en massa annat,mys,dom bjuder ju säkert på fikaa hihi
men nu ska jag kolla vänner innan jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: Vendelalala

Lycka till tjejen! :D

PS. kommer du inte hem och lussar med oss? ;)

2009-11-24 @ 18:20:11
Postat av: Jonna J

Vi vill se bild på hur det blev! :)

2009-11-25 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0