tisdagslyx och fredagsångest.

jag har myst,sett en fransk film,ätit godis och badat bubbel
nu svettas jag som en häst,om dom nu svettas mer än något annat?
ont i nacken har jag också,min nacke mår inte bra!!
sen ahr vi ännu ett problem,min dator har blivit knäpp,varför?! inte bra ÅH
den funkar bara då jag har sladden i,så fort jag drar ur sladden dör den,och batteriet är fullt
APAA!!
så imorgon måste jag lämna in den,hur ska jag klara mig!!? sen lämnade jag även in min kamera idag också,känner mig tekniskt handikappad!!
och på fredag ska jag ju till umeå för att låta en tandläkare med slibbiga gummihandskar skära och borra i min gom och plocka ut en tand
sen kommer jag inte kunna äta på några dagar och ha ont som fan,KUL HELG?
dessutom ska erica bo hos petter och josse stanna i lule,KUL HELG

jaja
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0