vad vill du säga när allting är sagt.

hejhejhej
mitt liv är för tillfället väldigt konstigt! jag ahr som inte riktigt insett att jag åker om 2 dagar och inte ska vara hemma på 5 månader? vad händer!!?jag vet att jag är en major drama queen men jag hatar verkligen att säga hejdå osvosv och ja jag vet att det inte precis är för en evighet,och att vi har telefoner,och internet,och att tiden kommer gå fort blablablaaa,jag kommer ändå sakna alla hur mycket som helst!!

hur som så gäller det ju att spendera dagarna på ett bra sätt och hittills går det bra!
i måndags var det mys med tjejerna,slö tittade på tv fikade lite och så,igår var jag till mormor och farmor för att fika och säga adios:)
sen på kvällen var jag på bio med alexander och gänget,äntligen fick jag se new moon!! och jag tror att jag i smyg röstar för att hon ska välja jacob istället,FRÄSCH! inte okej att han är 92a!?
ikväll ska vi bubbla hos erica,mysa och se greys,blir kanoners!
började packa ikväll också,herregud vad det känns konstigt,menmen,det blir bra!
puss

Kommentarer
Postat av: lina

men du får alltså äntligen åka snart ;) blir det ingen lucia för dig? kram!

2009-11-25 @ 20:50:36
URL: http://linasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0