CONFESSION.

en dålig sak med att vara arbetslös,eller ja mellan två jobb är att man får extremt mycket tid vid datorn
detta har gjort mig beroende
hej jag heter anna och jag är beroende av facebook!
HEJ ANNA
det är sorgligt men sant,jag nästan längtar efter att få logga in och kolla de senaste statusuppdateringarna,albumen,de coolaste testerna etc
i hopp om att något enormt spännande ska ha hänt under de 20 minuter jag inte suttit vid datorn,det är illa,snart måste jag på rehab hahaha
funderar starkt på att ha en datorfri vecka,det kan behövas!!

idag har  jag dock köpt en bok,dan browns nya,OM jag har längtat
har redan läst en bit och den är megabra,så kanske blir nästa vecka en vecka utan dator och med bok istället
vi får se!

ikväll kommer challan med nytt långt hår,det blir greys och skitsnack,hurra
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0