det är dags.

okej jag har haft kass aktivitet här
men jag och erica har hängt hela dagarna på fjällgatan
vi har haft det såå bra
jag kommer sakna min sambo
menmen nu är jag hemma igen

i fredags gjorde vi en himla kul grej
jag och erica styrde upp en tripp till boda borg
tre lag var vi som tävlade
och nog vann mitt jag nog
fantastic four tog 6 stämplar
vi var king



lördagen var en trött dag
inte ett skit gjorde vi typ
elelr jo hämtade min cykel i stan osv
och lite bad hos bella
MYS

annars har det somsagt snöat här hemma idag
helt sjukt vad tiden bara rinner iväg
men för mig är det ju lika bra att vänja sig vid snö
snön ska vara min bästa vän i vinter
lite ångest för att lämna har jag börjat få
men samtidigt känns det så jävla ball

och i veckan far danne
gud vad jag ska sakna han
tur att vi ses snart!!
nu äre natt
jag ska sova som aldrig förr!!!
pus


Kommentarer
Postat av: Sandra

vart far danne?

2009-10-05 @ 00:47:40
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0