en månad typ 30 dagar ca 4 veckor.

japp nu äre endast EN månad till jag sticker iväg till kyligare(?) breddgrader
undrar om jag kommer att få en chock,efter att ha varit arbetslös och hemma i typ 2.5 månader är ju inte livet direkt stressigt nånstans? men nae jag taggar jag vilar mig i form helt enkelt!
idag har jag varit på schaat,fan så less jag är??! hest sjukt sen är jag sämst på handla sakerna som jag måste handla,jag hittar bara en massa skräp,bläk
men jag lyckades iaf inhandla sockar,leggings och ett nytt fotoalbum,tjohoo
ikväll vet jag inte vad jag ska ta mig till,hoppas att ljung är ledig!

för övrigt har jag smått panik över halloween firandet,vad ska jag klä ut mig till?
känns ju som att man kan vilja vara lite orginrll iaf,hur kul känns häxa?
samtidigt orkar jag ju inte direkt kämpa hårt för att styra upp ngt heller,typ sy och greja? eller
nja jag måste ta mig en titt i den hemliga utklädningslådan
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0