har försökt ge dig hela skulden fast jag vet att endel av den är min.

wzup?
nej inte mycket här hos mig heller
det är konstigt,trots att jag gör typ noll om dagarna så går tiden himla fort
och nu är erica sjuk,troligtvis svinis,vilket gör mina dar ÄNNU segare
så om någon där ute som är ensam och arbetslös läser detta,ringme!
så kan vi hitta på ngt,spela spel,promenera,baka,se film eller vadsomhelst
pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

annars då?
jag har börjat inse att jag snart åker iväg,och jag längtar som ett psyk
fast samtidigt är det ångest,ångest för att börja jobba,ångest över att inte känna en människa,ånget över mängder av snö,ångest över att det ändå är lång tid jag ska vara borta
man tycker typ man är borta länge då man varit 2 veckor på mallorca
så 5 månader är en grymt lång tid,samtidigt äre nog dags tror jag,stå på egna ben o hela den visan
aja nog filosoferat för idag
åter till roast på berns,hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0