vi ljög fast vi sa att det var sanning.

jaha då var det tisdagkväll,och jag är sämst på att uppdatera
hursomhelst det som har hänt sen sist är

omställning till vintertid=ALLTID mörkt?
spinning med pappa
mys hos jossan
fixat skype så nu kan alla ringa mig gratis då jag är borta HURRA!
hängt hos allebanan
fått hem 211 bilder som nu ska sättas in i album och ramar osv!!:D:D:D:D

ikväll blir det promenad med josseb sen ska jag baka,min mor fyller nämligen år på torsdag så nån god kaka måste hon ju få!!?

sen den stora frågan,vad ska man klä ut sig till nurå.....??
hadeee

peaceout.


Kommentarer
Postat av: Sandra

DU KAN VARA LADY GAGA, endast body glasis å peruk ;D

2009-10-27 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0