fredag.

jossan var hemma idag
i regnet(som ju blev sol) har vi myst med vänneravsnitt, mackor ch oboy!

kvällen spenderades med annaste och josse
vi skulle fika
efter många om och men, då man bor i en stad utan cafeer som är öppna fick vi fika på subway
3kakor för 20 spänn blev våra kära vänner,MUMS
sedan drog vi till danne,hängde med film, chips och dip
mysigt!
nu ska jag sova,imorgon väntar match mot burträsk
JAG VILL VINNA
fast mest av allt vill jag bara att det ska bli överstökat.....

sen har jag goda nyheter
blev väckt imorse av samtal från SÄLEN
har två arbetsintervjuer
HÅLL TUMMARNA!!!
jag är sååå glad
mitt liv har en mening haha

sen tänker vi på brudarna i aus och lundon
PUSS


Kommentarer
Postat av: agnes

åh, vad roligt

2009-09-05 @ 00:42:02
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: agnes

forts. på kommentaren jag råkade skicka.

Jag håller verkligen tummarna för dig, både på matchen och Sälen för fan!

2009-09-05 @ 00:42:50
Postat av: jso mar

vem vann??

haller alla tummar for salen, emn det kan ju inet ga annat an kanon! Vi hejjar pa dig!

2009-09-07 @ 05:21:30
URL: http://josefinlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0