ingen vill veta var du köpt din tröja.

1. Tre ord varför du sist spydde? - för mycket viin
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? - vaknade av ett samtal från josseb
4. Vad hände dig 1995? - inte mycket,myste på förskolan
5. Vem fick dig att skratta senast? - hm,jo jag vet Maria Montezami nivet hon hollywoodfrun hahaha
6. Vilken färg är din borste? - just nu, vit och blågrön
7. Vad köpte du sist? - mat
8. Vilken färg har du på din tröja? - blååå
9. Var förvarar du dina pengar? - handelsbanken
10. Hur var vädret igår? -mycket fint, men blåååsigt
11. Vad ser du fram emot? - SÄLEN!!!
12. Snarkar du? - Nej jag sover som en död typ
13. Vad är 15? - en bra ålder
14. Vilken skostorlek har du? - 37 ibland 38,alltså den storlek om är slut först av allt!
15. Vill du klippa dig? - nej.men färga
16. Är du över 25? - nejnej
17. Pratar du mycket? - det skulle jag vilja påstå att jag gör
18. Kollar du på O.C? - senast igår faktiskt,seth är min man
19. Har ditt namn ett ”x” i det? - nej,vem har det?
20. Känner du ngn som heter Steve? - min pappa heter stig,annars så nej
21. Hittar du på egna ord? - nja jag är ganska bra på vanliga ord
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - nja eller det beror väl på
23. Vad har du för mobil? - en rosa tjock mobil som ska bytas ut inom en snar framtid
24. Vem ringde dig senast? - jossebeee
25. Biter du på naglarna? - nej eller ja ibland
26. Har du lockigt hår? - nej,det är mest fluffigt,tackar gudarna för plattången!!
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen inplanderad
28. Någon bra person i ditt liv just nu? - erica min kära sambo
29. Hur många gånger har du svurit idag? - har inte hunnit  prata idag typ så noll
30. Vilket ord säger du ofta? – jag är en  "typ" människa
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – nej,arbetslös,eller ja, "mellan två jobb"
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – mamma
33. Vad borde du göra nu? – äta frukost
34. Har du något smeknamn? – AnnaBoman
35. Sover du mycket? – jag gör typ det,det finns itne mkt annat att göra ibland
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – 17 again
37. När var du sist ute? – igår vid 3 4 tiden
38. Har du gråtit idag? – nej
39. Är du en glad person? – mycket glad
40. Har du roligt nu? – haha nej inte alls
41. Vad äter du helst? – kyckling!
42. Vem var du med sist? – danne josse erica o challan
43. Pratar du i sömnen? – nej,sover som en död somsagt
44. Vem kramade du sist? – jossebe
45. Nämn den bästa personen – finns mer än een
46. Tycker du om någon just nu? – jaaaa
47. Vill du flytta? – har ju faktiskt flyttat i veckan men JA ge mig ett jobb och en lägga,thanks.
48. Hur ofta borstar du tänderna? – morgon och kväll,samt lite extra ifall man käkat ngt äcklit
49. Är du egoist? – hoppas jag inte
50. Gillar du att bada? – oja,
51. Skrattar du åt allt? – allt som är roligt ja!
52. Vem får dig alltid att skratta? – svenska hollywoodfruar,sen finns det många,jag skrattar ofta
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Jamen oja!
54. När grät du senast? – du jag minns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0