emotional.

spinningen igår kan ha varit det jobbigaste på länge
jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv!
men det var kul!

idag har jag varit hos tandläkaren så det sög
men inga hål eller något så det var grejt
dock har jag en mystisk tand sm dom typ måste skära ut
om jag peppar? NAE!
annars väntar jag mest på samtal från danne så jag vet vars jag ska ikväll




you're in my mind
you're in my heart
I wish I knew right from the start
all my friends said you break my heart
a heartbreaker right from the start








Kommentarer
Postat av: Anonym

don't be sad baby, han är fin men jävligt otänkt.Eller ja han är ju ett svin, men det är för att ingen har sagt ifrån som du gör. Be stong!



Pussar från sthlm!

2009-09-02 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0