världens bästa överraskning.

igår satt jag vid tv:n somvanligt och slökollade på tv
så pligar det på dörren och in kommer ERICA LJUNG!!!!!!!!!
jag ville gråta av lycka
okej hon har vart borta typ en månad men det är LÅNG tid för oss
vi har väl känt varandra hela livet och aldrig har hon väl vart borta så länge
och erica jag vet att ni är ledsna och att det känns som ett misslyckande
men JAG är så glaaad att du är hemma hihi!!
så ikväll inviger vi den nya bubbelpoolen på fjällgatan
josseb är hemma också så det känns KANONERS

annars så åker jag till sälen imorgon
jag är skitnervös
och alla,ALLA ska hålla tummarna!!!

en stoooor kram och massor av pussar också till ANNA MARKLUND
jag och josse ville gråta av ditt mejl
du är gullig och bäst och dom på zara ska vara glada att dom har dig
pusss

Kommentarer
Postat av: annam

haha ni är så söta :) jag ska verkligen verkligen hålla tummarna, för jag VILL till sälen och röja :D

2009-09-16 @ 21:41:31
Postat av: Anonym

(sen har jag tänkt till luleå och röja okså!!)

2009-09-16 @ 21:42:14
Postat av: agnes

Hihi, førstod att du skulle bli glad. Suger dæremot att hon inte ær hær! Lycka till i Sælen!!!!

puss!

2009-09-17 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0