my life be like oooaoooa.

nivet dendär känslan av att vakna och titta ut och solen bara skiiiiner och livet känns helt jävla underbart!!?
ungefär så känner jag just nu 24-7
jag kan ha haft världens bästa dag igår
sol,stek,brännboll på toppen,snowboard,ben&jerrys,cider,måndagsklubben
helt klart svårslagen dag!!

idag jobbar jag hela dagen=inte okej
men det känns bra ändå,efter idag har jag bara två dagar kvar på jobbet
sen är det JAG som njuter av varje dag här nere som om det vore min sista.

ikväll har vi dessutom avslutningsmiddag med jobbet och hela gästservice gänget,det kommer bli kanon.
och om exakt två veckor ses vi i skellhell
KORDONG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till sthlm :(

2010-04-13 @ 18:50:44
Postat av: Sandra

Låter kanoon! vilka å¨vet du exakt datum=)?

2010-04-14 @ 17:45:07
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0