rolig_halvsjuktjej_90

ja nae det är ju kul att man bli sjuk NU när det är timbuktu på HC
men vad får man göra istället,jo sitta i sebbes säng och titta på när agge och david spelar skate
typ ändå godkänt fast ja jag hade ju hellre rockat till alla vil till himmelen men fåå vill ju dööeeee
låg somsagt hemma i feber igår,världens mest inaktiva dag tror jag,rörde mig typ från sängen till soffan och tillbaka,men det var nog behövligt,och efter typ 11 timmars sömn inatt mådde jag mycket mycket bättre!!!
hostar fortfarande upp halva lungorna och snorar men jag orkade jobba idag iaf !
jag laddar dessutom upp inför på söndag då danne o grabbarna kommer och hänger,sen är jag ledig 4 dar,åker till trysil med dom och bara chillar,HURRA

annars vill jag ju bara säga att jag är hemma om 25 dagar!!!!!!!!!!!!!?
det är ju inte riktigt okej,fast jag längtar nog lite efter er därhemma
det konstigaste av allt är att vi alltså har FLYTTAT då jag är hemma? jag ska ju inte riktigt hem HEM utan till en lägenhet där jag visst ska bo numera??! men det blir nog bra ändåå :)
nu ska jag surfa vidare innan jag går och sover
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0