världens bästa dag

jag har på allvar haft världens bästa dygn
besök av danne,virre,anton och mange
vi var på HC dansade som aldrig förr,det var på allvar tre timmar non stop dans
ändå fick jag bokstavligen släpa dem från dansgolvet haha
sen tryckte vi in oss alla 5 i mitt lilla sovrum,vi kan ju säga att jag INTE sov särskilt gott
men vi hade aproligt!!! TACK

idag vaknade vi och det var VARMT,anton ville dö!!!
vi chillade i solen på framsidan innan alla vaknat till
sen gick vi till backen,där var det tävling på gång,vi solade lite mer och hade det allmänt brao
sen åkte dom tillbaka till trysil,jag satt i solen med fridaa
halv 6 var det dags för girl-session i juniorparken,också helt underbart i solen
vi hoppade(ramlade),boxade osvosv
och nu är jag hemmaaaaa
ätit en mango och nu får vi se var kvällen bär oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0