it began in hässleholm.

tja bloggen,heh jag har ju rent blivit sveriges säsmta bloggerska men det får gå ändå
jag har varit i göteborg en vecka med mina kompisar och svinstefan
OM det var fest,det kan jag lova
jag träffade också världens bästa sälen polare och det var så himla KUL
sen var det visst fest i fredags också och efterfest och gitarrer öl å solsidan,somnade alldeles för sent och vaknade alldeles förtidigt men det vare värt!!

och nu har man somsagt lite smått panik över livet,eller egentligen inte panik jag vet etxakt vart det bär av OSLO!! men ändå,jag kommer ju sakna alla som inte är med mig och det är ju så tråkigt men jajajajaja
skärpning boman!
nu ska jag ut och promenera sen skriva mitt cv och sen säka vartenda jobb jag hittar
tack och bock





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0