julen är här tralalala

okej så förra helgen var vi i göteborg
vi shoppade,bodde på hotell,åt god mat,dansade hela natten,åkte karusell på liseberg,myste med PETER JÖBACK m.m.
det var underbart!!

i veckan har vi bara jobbat, som vanligt, vi jobbar även i helgen,josse jobbar dag jag jobbar kväll vilket innebär att vi knappt hinner träffas,men det går bra :D vi längtar jätte mycket hem,ligger vakna på kvällarna och pratar om hur KUL det ska bli,och mysigt och underbart på alla sätt och vis!!!
dock börjar vi vara lite nervösa över vår,eller JOSEFINS packning,av någon konstig anledning så har hon huuur mycket grejer som helst här som hon ska ta hem nu.....................
här trodde jag att jag skulle kunna ta en liten lätt väska men nej,det blir en stor full av josses grejer haha men vad gör jag inte för denna kvinna!!

annars kan jag inte fatta att erica ljung har en iPhone och inte jag......buhu

årets julkort,jag och min älskade flickvän på liseberg :)
SNART SES VI SKELLEFTEÅ!

Kommentarer
Postat av: ljungen

haha jaa lite ägd blir du minsann annapanna ;)Nämen den är kanon, har dock inte listat ut alla finesser med den än men de får du hjälpa mej med sen när du kommer hem :)Är ju somsagt inte så insatt :P Köp en nu du med, du har ju alltid velat ha en och speciellt nu när du tjänar massa norska pengar ;)Snart ses vi babe, saknar dej som fan! Hoppas resan går bra, så de inte blir väderkaos! Håller tummarna, puss :D

2010-12-20 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0